poniedziałek, 14 maja 2012

Ana Uzelac - Dzieci z Putino

Wynalezione na blogu Chiary76 i wyszukane na Rajskiej.
Zbiór reportaży, mówiących o życiu nowego pokolenia, tego, które przyszło na świat już po komunie i dawnych czasów nie zna: narkotyki, beznadzieja życia samotnych matek na prowincji, diedowszczyna w wojsku, problem żołnierzy wracających z Czeczenii, muzyka rockowa...
Bardzo niestaranna korekta, co mnie zawsze mocno denerwuje.
Przeczytałam 13 maja 2012.

Skończyłam oglądać rosyjski serial Sdiełano w SSSR:

W sobotę wieczorem po dniu wypełnionym przygotowaniami do obiadu dla gości i samą wizytą - obejrzałam dla odprężenia Wpływ księżyca z Cher i Nicolasem Cage'em.

Za to niedziela cała poświęcona była leniwemu odpoczynkowi w łóżku :) Obejrzałam trzy filmy, najbardziej spodobało mi się kameralne Pięć wieczorów Nikity Michałkowa z 1978 roku, z nieodżałowaną Ludmiłą Gurczenko:

Potem ponad godzina rozrywki z filmem Dobro pożałowat' ili postoronnim wchod wopreszczen, film Elema Klimowa o obozie pionierskim z 1964 roku:

I wreszcie wieczorem produkcja Martina Scorsese New York, New York z De Niro i Lizą Minnelli, która mnie wynudziła i obejrzałam do końca na siłę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz