sobota, 28 kwietnia 2012

Daria Doncowa - No-szpa na troich

Trzynasty tom przygód Lampy Romanowej. BYłam już dlaej, ale w międzyczasie udało się uzupełnić nieco zbiory.
Tytuł jak zwykle nic mi nie mówi, choć domyślam się, że chodzi o poczciwą no-spę. A gdy już na końcu ksiązki Wowka Kostin objaśniał, co i jak się wydarzyło, niczegoszeńki nie poniała :) ale co tam, grunt, to sobie po rosyjsku poczytać.
Przeczytałam 28 kwietnia 2012.


Obejrzałam film Woody Allena, którego - o dziwo - do tej pory nie widziałam czyli Poznasz przystojnego bruneta. Córunia ostrzegała, że nudny jak flaki z olejem, ale ja takiego wrażenia nie odniosłam, choć to oczywiście nie jest stary dobry Allen :)
Skoro już natknęłam się na Naomi Watts, naszła mnie chętka na przypomnienie sobie Mullholand Drive.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz