sobota, 10 grudnia 2011

Dina Rubina - Na Górnej Masłowce


Górna Masłowka to taki moskiewski Montmartre, z pracowniami malarzy i rzeźbiarzy. W jednej z nich żyje 95-letnia Anna Borysowna, terroryzująca całe otoczenie swą aktywnością.
Rubina wyemigrowała do Izraela i tam tworzy, ale ciągle po rosyjsku.
Przeczytałam 9 grudnia 2011.


Hm. Przyszły zamówione filmy z Rosji. Wydałam sześć stówek, jak wariatka :) no ale jest tu też parę seriali, więc podciągnęły w górę koszty. Admirała miałam, ale w wersji kinowej, a to jest 10-odcinkowy serial, na przykład.

5 komentarzy:

  1. Widzę Brygadę, mnie zachwyciła. Bandycki Petersburg też chcę obejrzeć, muszę się zajać zdobyciem. Kamienską mam wszystkie sezony, a ten jest który? Bo może ja nie wiem o jakimś, ja mam bodajże 4. Romanowej mam tylko Maniqure dla nieboszczyka. Z Admirałem mnie zabiłaś, bo nie wiedzialam, że też serial był. Aaaaaa, teraz wpadłam w trzęsiączkę.
    A kupujesz czasem na www.knigi.pl, dvd też tam mają, w Warszawie firma, ale wysyłają.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dodać, bo może nie znasz, że w tym sklepie online knigi.pl mają wszystko co rosyjskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamienskiej jest 6 sezonów :))) tam, gdzie jest gumka, jest po kilka pudełek...
    Romanowej właśnie dziś na pierwszy ogień obejrzałam "Manikiur", to pierwszy film z sześciu w tym pudełku.
    Na knigi.pl nie kupuję, bo mamy w Krakowie ich sklep i nie muszę przez internet, tylko sobie mogę najpierw pomacać. Tyle że filmy u nich standardowo po 40 zł... kupiłam ze dwa na samym początku, zanim odkryłam na allegro pewne źródło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica jest taka, że na przykład za te pojedyncze filmy (Afonia, Osiennij marafon, Garaż itd) zapłaciłam po 19 zł. Za serial "Admirał" - 28 zł. Znaczy - właściwie trzeba mnie za te zakupy pochwalić - oszczędności porobiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Brygadę mam nadzieję też masz serial, nie żadne skrót?
    Podaj mi to źródło pewne na allegro, co. Na maila może, please. Nie mam całej Kamieńśkiej, ojej

    OdpowiedzUsuń