piątek, 30 grudnia 2011

Maria Zientarowa - Drobne ustroje


Gdzieś w internecie ktoś kiedyś wspomnial o Drobnych ustrojach i na ślepo kupilam na allegro, za 3,99 zl zresztą, więc dużego ryzyka nie bylo :) Bylo to w 2008 roku, od tej pory po raz kolejny wracam do tej lektury, a na dobry koniec roku chyba jeszcze zapodam sobie Wojnę domową.
Czego nie rozumiem, to dlaczego wyszlo to w serii z jamnikiem? Że to prawie kryminal, bo narzekają na ustrój?
:)
Tymczasem naszykowalam już lektury na styczeń i mam nadzieję, że (wolny) czas dopisze.
Obejrzalam Annie Hall Woody Allena. Też nie wiem po raz który.

3 komentarze:

  1. Lirael pisała o Drobnych ustrojach, dostałam je od niej, ale wydanie PIW z pięknymi rysuneczkami. Pyszna książeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. seria z jamnikiem nie dotyczyła tylko kryminałów. Tu jest wyjaśnienie
    http://www.wroblegalaktyki.cepede.pl/?page_id=3325
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. => Kasia.eire
    Widziałam w necie to wydanie. Moje nie ma rysunków, niestety, ale ma kolorową okładkę :)

    => Anonimowy
    Zajrzałam i już wiem. Istotnie oprócz jamnika "Drobne ustroje" mają jeszcze Stańczyka na okładce, więc wskazuje to na serię satyryczną, tyle że nigdy się z nią poza tym jednym wypadkiem nie zetknęłam :)
    Dzięki za wyjaśnienie.
    A teraz wracam do "Wojny domowej" :)

    OdpowiedzUsuń