sobota, 17 grudnia 2011

Henryk Markiewicz - Cracoviana. Sprawy i ludzie


Jak się można domyśleć po autorze, głównie rzeczy związane z polonistyką: Stańczycy, Tarnowski, goście literaccy w Krakowie, Boy, Kleiner, Pigoń, trochę mniej znanych nazwisk. I szkic o krakowskich tematach w powieści, oczywiście absolutnie nie wyczerpujący tematu.
Wydane w serii Biblioteka Krakowska jako numer 151 w 2009 roku, kupiłam 30 listopada 2009 za 35 zł. Data wskazuje jasno: robiłam koszty :)
W środku znalazłam paragon z apteki za tabletki Asentra i za nic nie mogę sobie przypomnieć, czemu to one miały służyć.
Przeczytałam 16 grudnia 2011.



Znalazłam: to lek przeciwdepresyjny. Ja zawsze wyłaziłam z depresji o własnych siłach, a te tabletki były dla Córuni.

Obejrzałam jeszcze raz Diewcziata, to takie urocze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz