poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Evžen Boček - Arystokratka na koniu

Przy pierwszej części, posiadanej osobiście, mówiłam, że nie rozumiem tych zachwytów. No, w każdym razie coś w ten deseń. Tymczasem poszłam do biblioteki i pożyczyłam trzecią, bo akurat była :) To się nazywa konsekwencja, co?
Więc tak - dalej uważam, że to wyjątkowo czytadłowe czytadło (oczywiście jednorazowe) i żebym tak pękała do rozpuku ze śmiechu, to nie nie nie. Ale: zaczęłam się zastanawiać, czy lektura w oryginale nie byłaby bardziej satysfakcjonująca. Bo już sam fakt czytania w obcym języku podnosi walory :)
Więc teraz strzeż mnie Panie Boże, żebym w Pradze na to nie wpadła w jakiejś niskiej cenie, bo przekichane, jeszcze przywlokę!

/ale może zachowam resztki zdrowego rozsądku/



Początek:
Koniec:


Wyd. Stara Szkoła, Wołów 2018, 180 stron
Tytuł oryginalny: Aristokratka na koni
Przełożył: Mirosław Śmigielski
Z biblioteki
Przeczytałam 29 kwietnia 2019 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz