środa, 17 kwietnia 2019

Marek Sołtysik - Klan Kossaków

Zobaczyłam ten tytuł na stronie nowości biblioteki i natychmiast zamówiłam.
Niestety rozczarował mnie.
Wydało mi się to pisanie zbyt manieryczne oraz poniekąd chaotyczne.
Zamiarem autora - jak wynika z ostatniego zdania książki - było naszkicowanie ducha czasów i miejsca, bardziej niż napisanie biografii. Ale to zaledwie szkic, więc pozostawił niedosyt, tak ja to w każdym razie odbieram i nie ma dyskusji :)




Początek:
Koniec:


Wyd. ARKADY Warszawa 2018, 226 stron
Z biblioteki
Przeczytałam 17 kwietnia 2019 roku

1 komentarz:

  1. Z powyższego opisu i cytatów wnioskuję, że w książce nie wspomniano "australijskiego" Kossaka. Nie ma się co dziwić skoro nawet jego kuzynki - Magdalena Samozwaniec i Maria Pawlikowska-Jasnorzewska - podawały błędne informacja na jego temat. Nieco więcej tutaj ==> https://ewamaria2013texts.wordpress.com/2017/02/09/australia/

    OdpowiedzUsuń