sobota, 31 marca 2012

Carlos Fuentes - Pieśń ślepców


Ze względu na jakieś lenistwo czytelnicze, które ogarnęło mnie ostatnio, ledwo się wyrobiłam, żeby w ostatnim dniu miesiąca zdążyć ze zrealizowaniem pięciolatki :) choć akurat ten zbiór opowiadań Fuentesa czytało się lekko, łatwo i przyjemnie oraz szybko.
Przeczytałam 31 marca 2012.

Może ze względu na ten zastój - na kwiecień nie zaplanowałam zbyt wiele:

A więc:
1/ Cracoviana: nowość - Stanisław Grodziski - Rzeczpospolita krakowska, jej lata i ludzie
2/ Literatura światowa: William M. Thackeray - Księga snobów
3/ Po rosyjsku: Daria Doncowa - No-szpa na troich
4/ Projekt Siostry Woźnickie: Zofia Woźnicka - Wielka heca z gitarą
5/ Projekt Siostry Woźnickie: Zofia Woźnicka - Londyn i ja
6/ Projekt Siostry Woźnickie: Ludwika Woźnicka - Lot srebrnej kuli
7/ Reportaż: Aleksander Topolski - Biez wodki
8/ Projekt Simenon: Georges Simenon - Maigret et la vieille dame
9/ Literatura rosyjska/radziecka: Borys Biedny - Dziewczęta
10/ Seria NIKE: Max Frisch - Powiedzmy, Gantenbein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz