wtorek, 25 czerwca 2019

Aleksandra Marinina - Stylista

Wyhaczyłam z biblioteki, pamiętając, że mam w oryginale, ale jeszcze nie czytałam. Wzięłam też Cudzą maskę, ale chyba oddam, bo tu zaszła odwrotna historia: okazało się, że czytałam to w oryginale - i jeszcze coś tam pamiętam.

To niesamowite, jak późno u nas wyszedł ten Stylista, w Rosji opublikowany w 1996 roku. Ale przed chwilą odkryłam, że poprzednia chronologicznie Kamieńska, też z 1996, wyszła u nas (pod tytułem Sprawiedliwy oprawca) dwa miesiące temu! Dziwna polityka wydawnicza, zamiast kuć żelazo, póki gorące, póki czytelnicy się interesują, to tak kapią od 2004 roku.
A najlepsze odkryłam teraz, gdy chciałam zobaczyć, jakie ja daję tagi pod Marininą. Więc... więc ja tego Stylistę też już czytałam, w oryginale. Fakt, że historia zaginionych smagłych chłopców wydawała mi się na początku (teraz) znajoma... ale jestem ciućma! Przecież sześć lat zaledwie minęło!...

No nic, przeczytałam znowu :)

Początek:
Koniec:

Wyd. WAB Warszawa 2015, 525 stron
Tytuł oryginalny: Стилист
Przełożyła: Aleksandra Stronka
Z biblioteki
Przeczytałam 22 czerwca 2019 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz