niedziela, 2 czerwca 2019

Haruki Murakami - Śmierć Komandora 2. Metafora się zmienia


No i tak, czytałam pierwszą część na początku marca, a potem musiałam czekać w kolejce do drugiego tomu, tak że prawie zapomniałam, co było w pierwszym :) Ale to szybko wróciło na pamięć, ledwo zaczęłam.
Właściwie sama sobie się dziwię, że tego Murakamiego czytam, bo można go chyba zaklasyfikować jako autora swoistego fantasy - a ja fantasy nie trawię. Może chodzi o tę swoistość?
Tutaj też ledwo przebrnęłam przez te elementy fantastyczne. Ale rekompensuje mi to egzotyka czyli japońskość, obserwacja zwykłych czynności dnia codziennego, takie tam :)


Początek:
Koniec:

Wyd. MUZA Warszawa 2018, 477 stron
Tytuł oryginału: Kishidancho Goroshi
Przełożyła: Anna Zielińska-Elliott
Z biblioteki
Przeczytałam 2 czerwca 2019 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz