sobota, 22 czerwca 2019

Zdeněk Svěrák - Kolja

No świetnie się czytało! Kocham ten film, więc nic dziwnego. Muszę teraz znowu go obejrzeć, zwłaszcza, że lektura pozwoliła dostrzec pewne drobiazgi, które w filmie umknęły.
Jednocześnie z Kolją kupiłam tom filmowych opowieści Svěráka i dopiero w domu się zorientowałam, że Kolja też tam jest :) Ale nie szkodzi, podoba mi się to osobne wydanie, zaopatrzone w szereg zdjęć z filmu. A i nie zrujnowałam się, zważywszy na antykwaryczną cenę (około 3,40 zł).



Początek:
Koniec:

Wyd. Primus, Praha 1996, 135 stron
Z własnej półki (kupione w Pradze 20 maja 2019 za 22 korony minus 11%)
Przeczytałam 17 czerwca 2019 roku

3 komentarze:

  1. Za takie grosze kupiona! Sam po obejrzeniu filmu chętnie bym przeczytał, ale jak myślę o cenach przesyłki z Czech do Polski, to wszystkiego mnie się odechiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      No tak, przesyłka to jest zawsze powyżej dwustu koron... Ja bym się chętnie podzieliła kosztami :) ale jakoś nie znam nikogo z Krakowa, kto by chciał książki z Czech :)
      A ceny w tym antykwariacie są więcej niż przystępne. Wcześniej kupowałam online, a teraz (w maju) odebrałam i przytargałam do Polski osobiście. Zamierzam tak uczynić i w sierpniu, mam już wytypowanych 14 pozycji :)

      Usuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń