niedziela, 6 maja 2012

Joanna Chmielewska - Upiorny legat

Ciągle z remanentów, stara dobra Chmielewska.
Przeczytałam 5 maja 2012.

Obejrzałam pierwsze trzy odcinki serialu rosyjskiego Sdiełano w SSSR. Rzecz dzieje sie w latach siedemdziesiątych i opowiada o losach jednej rodziny. Babuszka z dieduszką muszą przeprowadzić się do córki w Moskwie, bo w miejscu ich wsi powstanie tama. Dieduszka po różnych podchodach wreszcie dostaje pieriepiskę moskiewską - tu właśnie oglądają z radością paszporty. Córkę gra Maria Szukszyna, córka Wasilija. Okazuje się, że ja ją już znam - ona grała matkę w Pochowajcie mnie pod podłogą. Właśnie sobie "zabezpieczam" kilka filmów Szukszyna, bo miałam tylko Kalinę czerwoną, i w jednym z nich obie małe Szukszynki grają, jako dziewuszki jeszcze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz