niedziela, 7 lipca 2019

Peter Pomerantsev - Jądro dziwności

Tom się utwierdziła w przekonaniu, że gdyby nawet, jakimś cudem, zaistniała możliwość wyjazdu do Moskwy - i tak bym się nie wybrała! Ze strachu!
Pewnie, że to wszystko, o czym piszą ( i tutaj również autor pisze) nie dotyczy zwykłego szarego człowieka... a raczej zwykłego szarego turysty, ale i tak STRACH. Dziki kraj.
A my, Polska, aspirujemy do takich standardów :( Zero moralności, zero kręgosłupa, kasa kasa kasa (władza władza władza). Ech.


Początek:
Koniec:

Wyd. Czarne, Wołowiec 2015, 295 stron
Tytuł oryginalny: Nothing is True and Everything is Possible
Przełożyła: Iga Noszczyk
Z biblioteki
Przeczytałam 6 lipca 2019 roku


NAJNOWSZE NABYTKI
No proszę, jednak się ugięłam i kupiłam coś. Przeczytałam w nekrologu prof. Jacka Balucha o tej książce, no i musiałam mieć :)


A póki co, przede mną biblioteczne:

3 komentarze:

  1. A o Nowej Hucie to co to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O architekturze. "Architektoniczny portret miasta drugiej połowy XX wieku." Raczej wolałabym to mieć, niż tak wziąć i przeczytać z biblioteki :) Chyba raczej przekartkuję i obrazki pooglądam.

      Usuń
    2. I tak dzielnie się trzymasz nie kupując :)

      Usuń