sobota, 22 lutego 2020

Martin Frind, Pavel Vrána - Žižkovská nostalgie

Kurde, wyjazd do Pragi coraz bliżej, a ja się obcyndalam, zamiast wczytywać się w żiżkowskie pozycje (skoro tam będę mieszkać).
No to wzięłam z półki na razie najłatwiejszą - wierszyki mianowicie :)
Jeden pan powspominał stare czasy na Żiżkowie mową wiązaną, drugi ozdobił ilustracjami, a Rada Dzielnicy wydała. Skrzętnie zresztą omijając rok wydania!
No nie wiadomo.
Czy z numeru ISBN można coś wywnioskowac w takich wypadkach?
Wikipedia podaje, że 13-cyfrowe numery weszły w użycie od roku 2007, a tu jest właśnie taki. To przynajmniej wiadomo, że książka nie jest wcześniejsza.

Ale ta Milena Kozumplíkova... sprawdziłam, że chyba na przełomie lat 2000/2010 była tą starostką, no to wtedy wyszło :)


Początek:
Koniec:

Wyd.
Z własnej półki (kupiłam w praskim antykwariacie online 16 listopada 2018 roku za całe 29 koron = będzie z pięć złotych)
Przeczytałam 19 lutego 2018 roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz