niedziela, 9 lutego 2020

David Černý - 25 tajemství Prahy

Zabrałam się za to, bo zerkało z półki zaraz przy łóżku, a przecież już się powoli zbliża kolejny wyjazd i dobrze sobie coś znaleźć nowego do zobaczenia.
Tymczasem niestety lipa.
Może to i są tytułowe sekrety Pragi, ale jedynie dla początkujących :)
Na 25 rozdzialików były TRZY, które coś mi tam dały. I nie, że wcześniej nie słyszałam, tylko tu dostałam na tacy wypisane, wystarczy zrobić notatkę do praskiego zeszytu i gotowe. Jedna to jest mumia zakonnicy w jednym hradczańskim kościele, słyszałam o tym, ale nigdy tam nie byłam.
Dodatkowym minusem książki jest to, że zredagowano ją dokładnie tak, jak się łamie strony w kobiecych czasopismach :( W tekście o czymś tam, a w ramce kolorowej obok - to samo!
No, panowie!



Początek:
Koniec:

Wyd. GRADA Praha 2018, 117 stron
Z własnej półki (kupione online 2 grudnia 2019 za 269 koron czyli około 46 zł, stanowczo za dużo na to, co mi dało)
Przeczytałam 4 lutego 2020 roku

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o książki na zdjęciu na samej górze?
      To nie seria żadna :)
      Po prostu oprawione u introligatora.

      Usuń